Skip to content

Data en prijzen

Alles in één overzicht!

Op deze pagina vind je een overzicht van alle geplande opleidingen, trainingen, informatiedagen en andere evenementen!

Heb je vragen over een opleiding? Neem dan gerust contact met ons op via telefoon, e-mail of whatsapp!

Wil je graag boeken?

Klik op één van de items in onderstaand overzicht om naar de detailpagina te gaan. Hier vind je een grote knop met “Aanmeldformulier” waarmee je je vervolgens kunt aanmelden!

 

Skileraar opleidingen

Geen evenementen gevonden!

Snowboardleraar opleidingen

Geen evenementen gevonden!

Duaal opleidingen

Geen evenementen gevonden!

Voorbereidingstrainingen

Geen evenementen gevonden!

Inkoopavonden

Kids Expert opleidingen

Geen evenementen gevonden!

Informatiedagen & gratis proeftrainingen

Veelgestelde vragen

Klachten en klachtenprocedure

Oplossen klacht

Vaak kunnen klachten het beste tijdens een persoonlijk (telefonisch of in persoon) worden besproken. We verzoeken daarom telefonisch contact op te nemen of een afspraak te maken. Als de klacht een bepaalde persoon betreft dan brengen we je daar graag mee in contact om tot een oplossing te komen. Lukt dit niet of wil je dit om een bepaalde reden niet dan kun je contact opnemen met Stefan Aalders (of mocht het haar functioneren betreffen dan Danny Kater of een onafhankelijke derde: een mediator van de Nederlandse skivereniging (www.nskiv.nl). Het oordeel van de onafhankelijke derde is bindend. Eventuele consequenties worden door Snowsports Nederland snel afgehandeld.

Formele schriftelijke klachtenprocedure
Is het probleem met een gesprek niet verholpen of leent de klacht zich volgens jou niet voor een gesprek, dan kun je de klacht formeel schriftelijk indienen per e-mail ter attentie van Stefan Aalders (of indien Stefan Aalders er zelf bij betrokken is ter attentie van Danny Kater of NskiV).

Verloop procedure
Stefan Aalders c.q. Danny Kater c.q. de mediator van NskiV zal de klacht zo spoedig mogelijk behandelen en met jou en de betrokkenen overleggen om tot een bevredigende oplossing te komen. Lukt het hen niet om binnen enkele dagen inhoudelijk te reageren, dan zal hij/zij in ieder geval binnen enkele dagen de ontvangst van de klacht bevestigen. In de meeste gevallen zal hij/zij ook contact met jou opnemen om te overleggen over de verdere stappen. Ook kan er om nadere toelichting of verdere informatie worden gevraagd. Doelstelling is om jouw klacht in ieder geval binnen vier weken af te handelen. Mocht dit uitlopen, dan wordt je over de reden daarvan geïnformeerd en ook verder op de hoogte gehouden van de voortgang van de procedure. Uiteraard ontvang je na afronding een schriftelijke bevestiging van de uitkomst van de procedure.

Overige aspecten klachtenregeling
Alle aspecten van de afhandeling van jouw klacht zullen worden vastgelegd. Uiteraard zal zorgvuldig en vertrouwelijk met de informatie worden omgegaan. In bepaalde situaties kan het noodzakelijk zijn om extern advies in te winnen bij professionele onafhankelijke instanties. Met het indienen van jouw formele klacht wordt jou daarom toestemming gevraagd om (kopieën van) relevante stukken ter beschikking te stellen aan die eventuele deskundigen. Zoals bij ons gebruikelijk vragen wij hen voor geheimhouding te tekenen.

Hoe meld ik mij aan voor een opleiding?

Aanmelden voor een skileraar of een snowboardleraar opleiding doe je via het aanmeldformulier op de website. Doorloop alle stappen, vul alle verplichte velden in en doe een aanbetaling. Jouw deelname aan de opleiding is nu zeker voor jou!

Wat is het slagingspercentage?

Wij hebben de afgelopen jaren een slagingspercentage van ongeveer 92% opgebouwd voor al onze opleidingen!

Kan ik verbonden blijven aan Snowsports Nederland na de opleiding en het plaatsen bij een skischool?

Ja! Je kunt onze socials volgen voor leuke updates. Ook is onze ervaring dat we met iedere opleiding de Snowsports familie groter maken. Veel deelnemers hebben jaren later nog steeds contact met elkaar.

Mocht het jou leuk lijken om te gaan bloggen over jouw ervaringen als wintersporter, spreek ons dan even aan tijdens een opleiding of stuur ons een berichtje!

Begeleidt Snowsports Nederland opleidingen of geeft Snowsports Nederland de opleidingen?

Wij zorgen ervoor dat jij je zo goed mogelijk kunt focussen op de Oostenrijkse opleiding. De opleiding zelf wordt gegeven door Oostenrijkse Ausbilders. Met de begeleiders van Snowsports Nederland kun jij trainen voor de opleiding en de theorie bespreken tijdens de opleiding. Ook kun je de begeleiders alles vragen, zowel in het hotel als op de piste!

Ik weet nog niet zeker of ik mee kan, kan ik me wel al aanmelden voor een opleiding?

Indien jij nog niet zeker bent van deelname door bijvoorbeeld herkansingen of andere uitzonderlijke situaties kun jij je toch aanmelden. Neem even contact met ons op, dan kijken we samen naar een gepaste oplossing! Kijk ook even naar onze Algemene Voorwaarden.

Krijg ik mijn geld terug als ik toch nog iets moet doen voor school en daardoor niet mee kan?

Het kan gebeuren dat jij door omstandigheden toch niet mee kan doen met de opleiding. Bel ons even, dan kijken we samen naar een gepaste oplossing. Indien je gebruik maakt van de annuleringsbepaling kun je in de meeste gevallen kosteloos annuleren of verplaatsen.

Bekijk onze Algemene Voorwaarden voor meer informatie.

Heb je nog vragen, kijk dan eens bij de veelgestelde vragen of stel ons gerust een vraag. Klik op data en prijzen hieronder om je aan te melden voor een informatiedag of gratis online webinar.

Online Webinars